Müşteri Hizmetleri

 

Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz.

Alış verişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.

Farklı sorularınız için, iletişim formunu kullanabilirsiniz...

Sipariş / Kargo
  • Nasıl sipariş verebilirim?

    Artsanatsal’a ücretsiz olarak kolayca üye olabilir, indirimli ürün ve kampanyalardan hemen faydalanabilirsiniz.



    Üyelik

    Ana sayfada sağ üstte yer alan ‘Hesabım’ sekmesine tıklayın. Açılan pencerede 'Üye Ol' butonuna tıklayın ve açılan sayfadaki üyelik formunu doldurun.



    Ürün Seçimi

    Beğendiğiniz ürünü 'Sepete Ekle' butonuna tıklayarak alışveriş sepetinize ekleyin. Açılan pencereden ‘Sepete Git’ veya ‘Alışverişe Devam’ seçeneklerinden birini tercih edebilirsiniz.



    Sepet Detayı

    ‘Sepete Git’ butonuna tıkladığınızda Sepet Detayı sayfasına yönlendirilirsiniz. Burada sepetinizdeki ürünleri görüntüleyebilir, sağ üstte yer alan ‘İndirim Kuponu’ bölümüne indirim kodunuzu girebilirsiniz. Sepetinizin toplam tutarı sağda yer alacaktır.



    Alışverişinizi tamamlamak için sağ altta yer alan ‘Satın Al’ butonuna tıkladığınızda ‘Adres’ sayfasına yönlendirilirsiniz. Teslimat ve fatura adresi bilgilerini doldurduktan sonra sağdaki ‘Devam Et’ butonuna tıklayın.



    Ödeme

    'Devam Et' butonuna tıkladığınızda ödeme bilgileri ekranına ulaşırsınız. Burada size sunulan ödeme tercihlerinden size uygun olanı seçin.



    Sipariş Onay

    Ödeme seçiminizi yaptıktan sonra 'Devam Et' butonunu tıklayarak sipariş onay ekranına geçebilirsiniz. Ekranın sağ alt tarafında bulunan ‘Ön Bilgilendirme Formunu Okudum Onaylıyorum.’ Seçeneğini işaretledikten sonra 'Siparişi Tamamla’ butonuna tıklayarak siparişinizi onaylayın.



    Sipariş Takip

    Açılan yeni sayfada sistem tarafından size verilen sipariş numarasını göreceksiniz. Siparişinizi ana sayfanın üst kısmında yer alan 'Siparişlerim' alanından takip edebilirsiniz.

  • Sipariş numaramı nasıl öğrenirim?

    Ürünü satın aldıktan sonra sistem tarafından size ‘TS’ harfleri ile başlayan bir sipariş numarası verilmektedir. Satın alma işleminiz sonrası kayıtlı e-posta adresinize gönderilen sipariş onay e-postasından, kayıtlı cep telefonunuza gönderilen sipariş onay SMS’inden veya Hesabım-Siparişlerim sayfasından sipariş numaranıza ulaşabilirsiniz.

  • Siparişimi müşteri temsilcisi aracılığıyla verebilir miyim?

    Artsanatsal’dan Müşteri Temsilcisi ile birlikte sipariş verebilirsiniz:



    -Websitemizde yer alan “Bize yazın, çevrim içiyiz!” bölümünden (Yalnızca Havale/EFT)



    -0216 346 46 95-96 nolu Çağrı Merkezimizden (Yalnızca Havale/EFT)



    -0542 257 60 75 nolu Whatsapp Destek Hattımızdan (Yalnızca Havale/EFT)

    -Instagram hesabımıza direkt mesaj göndererek (Yalnızca Havale/EFT)

  • Siparişime ürün ekleyebilir miyim?

    Siparişinizin ödemesi sipariş esnasında gerçekleştiği için mevcut siparişe ürün eklenememektedir.

    Müşteri temsilcilerimizle iletişim kurarak siparişinizi iptal edebilir, satın almak istediğiniz ürünü de sepete ekleyerek yeni bir sipariş verebilirsiniz.

  • Siparişim neden ‘Ödeme Bekleniyor’ durumunda?

    Siparişinizi oluştururken ödeme tipi olarak Havale/EFT seçip ödeme işleminizi gerçekleştirdiyseniz, ödemeniz hesaplarımıza henüz yansımamış olabilir.



    Havale/EFT seçeneğiyle yapılan ödemeler 30-90 dk içerisinde hesaplarımıza yansımaktadır.



    TS harfleriyle başlayan sipariş numaranızı ödeme esnasında dekontun açıklama kısmına yazığınızdan emin olunuz.  Alıcı Adı ve IBAN bilgilerini kontrol ediniz.

  • Teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

    Siparişiniz tamamlandıktan sonra üyeliğiniz üzerinden adres değişikliği işlemi yapılamamaktır.



    Siparişinizin durumu “Ürün Hazırlanıyor” aşamasında ise müşteri hizmetleri kanallarımızdan bize ulaşarak sipariş adresinizi değiştirebilirsiniz.



    Siparişiniz kargoya verildikten sonra adres değişikliği yapmak için müşteri hizmetleri kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz. Kargo sürecindeki bir siparişte adres değişikliği yapmanın kargo teslim sürecini uzatabileceği unutulmamalıdır.

  • Yanlış ürünü sipariş ettim. Ürün değişimi yapabilir miyim?

    Siparişiniz tamamlandıktan sonra ürün değişimi yapılamamaktadır.



    Siparişinizde yer alan bir ürünü değiştirmek için müşteri hizmetleri kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz. Mevcut siparişiniz iptal edilir, mevcut sipariş için para iadesi yapılır. Yeni bir sipariş oluşturmanız konusunda müşteri temsilcilerimiz destek vereceklerdir.

  • Yanlış ürünü sipariş ettim. Ürün değişimi yapabilir miyim?

    Siparişiniz tamamlandıktan sonra ürün değişimi yapılamamaktadır.



    Siparişinizde yer alan bir ürünü değiştirmek için müşteri hizmetleri kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz. Mevcut siparişiniz iptal edilir, mevcut sipariş için para iadesi yapılır. Yeni bir sipariş oluşturmanız konusunda müşteri temsilcilerimiz destek vereceklerdir.